لاله فرج زاده

  • ارشناسی ارشد روانشناسی
  • رواندرمانگر پویشی

اگر به عنوان یک فرد بزرگسال اضطراب دارید، به طور مداوم در روابطتان الگوهای مخربی را تکرار می کنید، احساس می کنید افسرده شدید، یا آنقدر کمالگرا هستید که انجام کارها برایتان سخت شده است باید بدانید که بخش بزرگی از این آسیب های روانی، الگوهای مخرب رفتاری یا مشکلات بین فردی، ریشه در تجربیات و حوادث دوران کودکی دارد. انسانها در فرایند تحول و رشد اولیه نیازهایی بنیادین دارند که همواره آسیب می بیند والبته این آسیب به دلبستگی، گریز ناپذیر است. فرایند تربیت از سوی مراقبین کودک در سالهای اول زندگی(پدر،مادر، خواهر، برادر و… ) می تواند منجر به این آسیب ها با درجات مختلف گردد.
من لاله فرج زاده دانش آموخته رشته روان شناسی از دانشگاه تهران هستم. از روش درمان ISTDP ( روان درمانی پویشی فشرده کوتاه مدت)استفاده می کنم. هدف این روش دسترسی به احساسات ناهشیار است که در طولانی مدت توسط افراد سرکوب شده است. شناخت و تجربه احساس، اساس این روش است. کشف، شناخت و تجربه احساس در نهایت منجر به رهایی از درد و رنجی می شود که افراد با آن دست به گریبان هستند. این رویکرد درمانی را زیر نظر اساتید برتر این حوزه آقایان دکتر نیما قربانی و دکتر علیرضا طهماسب گذراندم.
زمینه کاری من اختلالات اضطرابی، افسردگی، مشکلات بین فردی در بزرگسالان می باشد. نقش من به عنوان درمانگر کمک به درمانجو (مراجع) در آگاه شدن از احساساتش، مدیریت اضطرابش و پرداختن به تمام مکانیسم های دفاعی وی می باشد. در این روش مشکلات بین فردی و ناسازگاری در ارتباطات اجتماعی از جمله خیانت و شکست های عاطفی، اضطراب، افسردگی، اختلالات شخصیت، ترس و … در حیطه درمان قرار می گیرند.

اگر میخواهید با من جلسه ی حضوری و یا آنلاین داشته باشید به شماره 02188357311 زنگ بزنید .

[yasr_visitor_votes readonly="false"]