دلزدگی از همسر چیست؟

دلزدگی از همسر چیست؟ دلزدگی از همسر یکی از حالت های منفی که می تواند در بین زوجین رخ دهد. دلایل مختلفی برای بروز این احساس در زندگی وجود دارد. در هر صورت علت را باید ریشه یابی کنید و در بهبود روابط خود با همسرتان تلاش نمایید.

دلزدگی از همسر چرا در بین زوجین رخ می دهد؟ 

دلزدگی از همسر در اثر یکسری رفتارهای تکراری و خسته کننده می تواند شکل بگیرد.

به عنوان مثال، جر و بحث بر روی موضوعات بی اهمیت، غرغر کردن های بیش از حد، حضور نفر سوم در زندگی از جمله مواردی هستند که می تواند باعث رنجش هر یک از افراد در رابطه شود.

نادیده گرفته شدن توسط طرف مقابل، سکوت کردن به جای حرف زدن مثل روزهای اول زندگی، سرگرم بودن با دوستان، سرد شدن در رابطه جنسی، با کنایه جواب همدیگر را دادن و موارد دیگر از جمله حالت هایی هستند که احتمال دلزدگی از همسر را نشان می دهند.

به مراتب زندگی بدون هیجان و عشق خیلی کسل کننده خواهد بود و هر چه بیشتر افراد دیگر مثل روزهای اول زندگی با هم برخورد نکنند دچار طلاق عاطفی و دلزدگی خواهند شد.

لذا برای اینکه حالات منفی مخصوصا دلزدگی از همسر در زندگی رخ ندهند باید برنامه ریزی کنید که در کنار کار فرصتی برای تفریح و با هم بودن داشته باشید.

یاد روزهای اول آشنایی را با مرور و تعریف خاطرات خوب زنده کنید.

همدیگر را با کارهای هر چند کوچک سورپرایز کنید.

لذا به جای اینکه به هم پرخاش کنید و همدیگر را مقصر بدانید یک روز را تعیین کنید

و مثل دو تا دوست در مورد علت این رفتارهای نامناسب صحبت کنید.

با حرف زدن است که می توانید از حرف دل همدیگر آگاه شوید.

در بعضی مواقع هم بهتر است حداقل چند روزی را دور از هم باشید و در مورد رابطه تان بهتر و عاقلانه فکر کنید چون ممکن است در طول زندگی به مدتی تنهایی نیاز داشته باشید.

برای داشتن زندگی خوب و سالم باید همدیگر را درک کرد و از بودن در کنار هم لذت برد.

دلزدگی از همسر چیست؟/ دپارتمان پژوهشی آرامکده

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *