فهم مردها در رابطه چیست ؟

فهم مردها در رابطه چیست ؟ یکی از مهم ترین مراحلی که قبل ازدواج باید دو طرف بگذرانند شناخت یکدیگر است. در اینجا ما درباره فهم مردها در رابطه از سوی زن صحبت می کنیم. برای اینکه یک رابطه خوب را داشته باشیم که کم ترین مشکلات در آن پیش بیاید

برای به فهم مردها در رابطه برسیم. مثلا باید بدانیم که مرد اوقات فراغت خود را دوست دارد به چه شکلی بگذراند. در اصل باید ارزش ها، اهداف و علایق مرد را بدانیم. در ادامه پارامترهایی که ما را به فهم مردها در رابطه می رساند را بیان می کنیم.

چگونه فهم مردها در رابطه برسیم ؟

مردها احساساتشان را غیر مستقیم می گویند :

مردها برای بیان احساسات کمی با زن ها متفاوت هستند و تمایل دارند که به صورت غیر مستقیم آن را بیان کند. زن ها باید از مرد بخواهند که احساسش را نسبت به او بیان کند و یا بگوید دوست دارد تعطیلات را چگونه سپری کند.

مردها با عمل دوست داشتنشان را نشان می دهند :

مردها عادت دارند با کارهایشان بفهمانند که همسر خود را دوست دارند. مثلا اگر در میان حجم زیادی کاری همیشه وقتی را برای کنار شما بودن خالی می گذارند به این معنی می باشد که شما را دوست دارند.

مردها شنونده واقعی هستند :

معمولا مردها عادت ندارند زمانی که شما با آن ها صحبت می کنید با حرکات بدنشان بفهمانند که به حرف شما گوش می دهند. آن ها حرکی نشان نمی دهند اما با دقت به حرف های شما گوش می دهند و به آن ها فکر می کنند.

مردها زمانی را برای تنها سپری کردن نیاز دارند :

مردها در امورات خانه شرکت فعال دارند و اوقات زیادی را با خانواده می گذرانند ولی در طول روز نیاز دارند که زمانی را به تنهایی بگذرانند و کسی کنار آن ها نباشد. آن ها در این زمان تفکر می کنند و یا کارهایی مانند کتاب خواندن انجام می دهند.

مردان در فهمیدن زبان بدن ضعیف عمل می کنند :

اگر می خواهید به فهم مردها در رابطه برسید باید بدانید که مردها زبان بدن را زیاد نمی فهمند و معمولا از آن استفاده نمی کنند. بنابراین حرکات چهره آن ها در اغلب اوقات معنی خاصی به همراه ندارد. همچنین در فهم علت تغییر چهره زنان و علت ناراحتی آن ها ضعیف هستند. بنابراین برای اینکه اطمینان پیدا کنید که متوجه ناراحتی شما شده اند باید با آن ها مستقیم صحبت کنید.

مردها از قدردانی استقبال می کنند :

تحقیقات بیان می کند که زمانی که مردها به سبب کارهایی که انجام می دهد مورد قدردانی و ستایش قرار می گیرند، برای انجام بهتر کارها و مشارکت در کارهای خانه انگیزه بیش تری به دست می آورند.

در برابر مردان از خود اشتیاق نشان دهید :

مردها دوست ندارند شما یک گوشه بنشینید و تنها آن ها برای شناخت شما تلاش کنند. لازم است که گاهی اوقات شما از خودتان صحبت کنید و با کارها و حرف هایتان اجازه دهید آن ها بدون پرسش شما را بشناسند.

فهم مردها در رابطه چیست ؟- دپارتمان پژوهشی آرامکده

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *