دیده نشدن در رابطه

دیده نشدن در رابطه ، برخی از کسانی که زندگی مشترک تشکیل داده اند و یا رابطه ای را شروع کرده اند از دیده نشدن در رابطه گله مند هستند.

دیده نشدن در رابطه هم می تواند از سوی زن باشه و هم مرد.

خانم ها معمولا برای رسیدن به خواسته هایشان نسبت به همسر خود بی توجهی می کنند. ولی اگر در این مورد زیاده روی کنند باعث می شود همسرشان دلسرد و سرخورده شود.

بی توجهی می تواند از سوی مرد نسبت به زن باشد که علل متعددی دارد. مانند :

  • اخلاقی پیش آمده است و قصد تنبیه همسر خود را دارند.
  • عدم وجود رابطه صمیمانه بین زن و مرد.

پیامد های دیده نشدن در رابطه :

بی توجهی مرد به زن :

  1. بروز کمبود عاطفی در زن و خیانت : دلیل بسیاری از خیانت هایی که در زنان دیده می شود، دیده نشدن در رابطه از سوی همسر می باشد.
  2. کیفیت فرزندپروری کاهش می یابد : وقتی زن از سوی مرد کمبود عاطفی داشته باشد، این عاطفه و محبت را در فرزندان خود جست و جو می کند. و معمولا این افراد فرزندان وابسته ای دارند.
  3. افسردگی : وقتی مرد به زن بی توجهی می کند، زن مدام در جست و جوی عیب و کاستی های درون خود می باشد که در نهایت می تواند منجر به افسردگی شود.

بی توجهی زن به مرد :

  1. سرخورده شدن مرد : وقتی مرد با بی توجهی همسرش رو به رو می شود احساس شکست و سرخوردگی به او دست می دهد.
  2. از بین رفتن اعتماد : اعتماد در مردها زود از بین می رود. وقتی می بینند همسرشان توجهی به آن ها ندارد باعث می شو که اعتماد خود را از دست بدهند.
  3. لجبازی : وقتی مرد دلیل بی توجهی همسر خود را نداند شروع می کند به مقابل به مثل کردن و لجبازی می کند. در این حالت اگر زن به سوی مرد نرود کشمش های بیش تری به وجود می آید و مشکل بزرگ تر می شود.
  4. تغییر رفتار : رفتار مردانی که مورد بی توجهی از سوی همسر خود قرار می گیرند با مردی که مهر و محبت همسر را دارد کاملا متفاوت است. مردانی که مورد بی توجهی قرار می گیرند دلسرد می شوند.
  5. ناامیدی از زندگی : بیش ترین اثری که بی توجهی زن به مرد می تواند روی مرد بگذارد این است که مرد انگیزه خود را برای زندگی مشترک از دست می دهد.
  6. از دست دادن ارزش : وقتی مرد مدام با بی توجهی همسر خود رو به رو می شود به مرور زمان او نیز ارزش کم تری برای زن قائل می باشد و محبتش نسبت به او کم می شود.
  7. خیانت : وقتی مرد از سوی همسر خود مورد بی مهری قرار می گیرد زمینه خیانت برای مرد به وجود می آید. مرد در این شرایط به دنبال فرد دیگری می گردد که خلا عاطفی را برای او پر کند.
[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *